fotboll, mål, bloggande :)

chacha käära er! <33 haha, igår fick jag reda på att alva (s) brukade kolla på min blogg. vad roligt, förlåt, men visste inte att du gjorde sånt alva <3

jaaja iaf, ska bort i kväll till en jobbarkompis till pappa och hennes familj. det ska bli ganska kul! jag tar nog med mig bollen och skorna , för man överlever ju bokstavligen inte utan FOTBOLL!

juste, så spela vi match idag. lisa var asbra tkt jag! <3 hon är så himla duktig på både fotboll, och att blogga.

men det är hon seruu! <3 *

och så har vi ju alla de andra hjältarna i laget :D   orkar inte skriva upp alla. men alla är lika duktiga, ! förutom jjag! hihi, jag skulle åxo säga att vann med 6-2 mot Svärtinge SK (SSK). dom är så små, så det är ju bara att dribbla lite och sen skjuta, så är det MÅL!

men jag gjorde inget mål -.*

tkr lite synd faktiskt om mej! :( för jag försöker, tränar, och så är jag faktiskt ganska duktig. så nån mer gång kan väl fotbollen ge mej en chans ?!

men det var otroligt att kunna spela igen efter min långa skada i hälsenan. jag gick på lite träningar dåochdå. men nu blir det heltid ,  wääi wääi ,,

LÄNK: Mitt superduktiga lag <3


kolla nu, sedan kollar du i "truppen" längst till vänster i spalten. och så kommer det upp alla i laget. tryck på "Bea Bredberg"


klart!



hörs nog imorn va ??! klart vi gör ,, tjarå ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0