teaterapan bea

Hej alla bajskorvar! x'd

Imorgon är veckans teatergrupp- möte. Det är väldigt spännande... Lisa och jag har ju arrangerat detta. Och imorgon ska vi va hos mig kl.14.00.

Det ska bli så kul. Jag älskar ju att spela teater (jag är en riktig teaterapa!).

aja, nu är vi hos mormor och klockan slog exakt nu 21.46.
Och det är så spännande så det kurrar i magen.

Idag var mamma och jag på Maxi och jag köpte för 200 :- någonting.


EN TRÖJA MED "PUFFÄRMAR" (MÖRKBLÅ OCH VITRANDIG).
SVART MIDJEKJOL, MED ETT TJOCKT LAGER UNDERST OCH ETT TUNNT LAGER ÖVER.
ÖRHÄNGEN CIRKA 10-15 CENTIMETER LÅNGA :) .

EN LÄSK -.-


Det var väl en ganska bra dag va ? Jag tycker det iaf.

Men nu ska jag kolla på avatar eller nått -.-

Hejdåå :*

/ En okänd Fiberkameel!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0