tjugosjundeifemtetvåtusentio ♥

Igår gjorde ja slut med krisse. va little deppigt ...
men nu äe det bättre. han blev it alls ledsen eller nåt. det äe faktiskt ganska bra. men nu har jag en ny kille som håller på oh nappar <3

ganska snygg , men hallå ;o

men håller på med en ny design. ska bli en upplevelse när den äe klar sen ... ;-P kmr it palla trycket. men iaf så var det en ganska lugn ddag! förutom att jag har fått nya glasögon och att det var endel som sa att dom va fula. men hallå, ja skiter fullständigt i såna som it kan ett ända skit om hur man klär sej. it för att jag klär mej världens bästa, men lixom jag försöker ju iaf komma in i "modevärlden".

måste försöka blogga lite mer, ellerhur ? asså förut funderade jag på att lägga ner bloggen , men nu äe ja tbx iaf.
imorn har vi match. jag ska va ommitt. det ska bli kul... fööörutom att ja hatar att va mitt! -.-'

jag vill va back eller forward.

vi ska spela hemma mot lindö FF.

förresten , har jag berättat att vi har bestämda nummer på tröjorna nu ?   om ja it har sagt det så har jag...... nummer 2. det äger (men egentligen ville jag vara nummer 8).


jaja, hejdå. skriver nog imorn med , annars syns vi snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0